Sunday, June 28, 2015

Biarkan lah.....


Semua pernah tercipta
Seakan terhapus sudah segala
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu
Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Semua janji terbina
Seakan sudah tiada bermakna
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini
Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu
Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Selagi kita masih bersama
Semakin ku terluka

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu
Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah semuanya
Aku pergi demi bahgiamu
Aku pergi demi bahgiamu ohh
Aku pergi demi bahgiamu.....

Monday, June 8, 2015

Andai Hatiku Bersuara


Oh Tuhan, berikanlah aku..
Kekuatan menempuhi dugaanMu..
Aku percaya ada hikmahnya..
Di setiap dugaan yang ku terima..

Andainya hatiku bersuara..
Pastinya ia akan berkata..
Cukuplah sayang aku tidak berdaya..
Mengharungi segala sengsara..

Berapa kali harus aku terluka..
Barulah kan ku sedar..
Cintaku tidak layak untuk dirinya..
Mengapa masih aku setia disisinya..
Tidak ku mengerti, tidak ku fahami..

Seperti insan biasa ku ingin bahagia..
Menyintai dan dicintai tiada duanya..
Andai terlampau permintaanku ini..
Maafkanlah kasih.....

video



P/S : Cinta Untuk Dinikmati, Bukannya Untuk Ditangisi..

Wednesday, June 3, 2015

Milo Si Gebu Dah Xde :'(


Milo Si Kucing Gebbuuu

Tak mampu mengungkap kan kata2 kerana kucing kesayangan telah pergi bertemu Maha Pencipta. Moga bertemu kembali di syurga kelak. Sesungguhnya kucing adalah haiwan peliharaan kesukaan Baginda Rasullullah SAW....

Still babies 

Kecik lg kitten..

Duk dalam kasut ni mcm best je

Tido, tido & tido

Rumah ku, Sangkar ku..

Org nk tido la time ni nk snap gmbor

Meow, meow..

Cat with selipar jepun


Suka je duk dlm raga moto aku. =P

Tinggal lah kenangan bersama tetap ku sematkan di sudut hatiku selamanya sebagai tuan mu..