Monday, October 12, 2015

Maafkan Aku Bukannya Ku Tak Mahu..


Maafkan aku bukannya ku tak mahu..Cuma aku tak sanggup terluka..

Sehingga kini aku masih sendiri..
Menempuh kedukaan ini..
Sesal tiada terperi..
Terlindung di balik gerimis..
Sepi terus menyepi..

Maafkan aku bukannya ku tak mahu..
Aku tak sanggup terluka..
Andainya ia takdir dari yang esa..
Ku terima seadanya..

Bukannya mudah untuk ku melupakan semua yang terjadi..
Aku bagaikan patung mainan yang kau singkirkan..
Berlindung di balik tangisan sepi meratapi sepi..


Aku bagaikan patung mainan yang kau singkirkan..

Maafkan aku bukannya ku tak mahu..
Aku tak sanggup terluka..
Andainya ia takdir dari yang esa..
Ku terima seadanya..

Aku kan tetap menyintai mu..
Sampai tiba masa..

Maafkan aku bukannya ku tak mahu..
Aku tak sanggup terluka..
Andainya ia takdir dari yang esa..
Ku terima seadanya..

Maafkan aku bukannya ku tak mahu..
Aku tak sanggup terluka..
Andainya ia takdir dari yang esa..
Ku terima seadanya.....




No comments:

Post a Comment